Ortopedia

Podczas rehabilitacji staramy się nie tylko zmniejszyć dolegliwości bólowe, ale także odtworzyć utraconą ruchomość i stabilność stawów.
Aby zniwelować prawdopodobieństwo nawrotów dolegliwości leczymy pacjentów całościowo poprzez poszukiwanie przyczyny w całym ciele.
Wielu pacjentów konsultujemy ze specjalistą ortopedii i traumatologii lek. med. Maciejem Turkiem, który stanowi merytoryczne wsparcie naszego gabinetu.

Jeśli zmagasz się z bólem kręgosłupa po całym dniu pracy lub ból barku wybudza Cię w nocy – zapraszamy na wizytę.

Problemy ortopedyczne z którymi najczęściej pracujemy w naszym gabinecie są to problemy wynikające z urazów lub innych zaburzeń wynikających z różnych dysfunkcji układu mięśniowo-szkieletowego. Nasze terapie ukierunkowane są głownie na działanie przeciwbólowe ,staramy się również wskazać naszym pacjentom dalsze działania szeroko rozumiane jako profilaktyka .

Najczęstsze:

• bóle kręgosłupa w odcinku ; L/S , TH i C .
  • zespoły bólowe barku, choroby stożka rotatorów, zamrożony bark, stany po urazach i zwichnięciach
  • łokieć tenisisty, łokieć golfisty , inne bóle przeciążeniowe
  • bóle kolan pojawiające się podczas aktywności ruchowej u dzieci i dorosłych, stany po zwichnięciu rzepki, uszkodzeniach więzadeł
  • bóle stawu skokowego ( stany po skręceniu, zwichnięciu, złamaniach w obrębie stawu)